Per a finalitzar aquest blog, he de dir que esta assignatura m'ha agradat mé del que esperava, al crear un blog tots els die, estaves obligat a posar-te al dia amb els apunts de classe, hi ha pesar de la dificultat que té el català, ha sigut una asignatura molt dinàmica.
També m'ha agradat que se separaren el grup en dos, ja que al ser menys persones, les classes són mes motivadores.

No hay comentarios:
Publicar un comentario