lunes, 28 de enero de 2019

Primer dia de Classe - 28/01/2019

Benvinguts al meu bloc!

Jo sóc María Flores Sánchez, Sóc d'Elda, vinc d'un cicle formatiu de grau superior d'educació infantil pel que estic cursant al mateix temps el primer i segon any. La meva primera opció era fer una enginyeria multimèdia però em desanimi molt quan vaig veure tot el que haviem de donar, la meva segona opció era magisteri infantil i en fer el cicle superior vaig saber que volia aquesta carrera.
En quant al valencià no em dóna molt bé, ho entenc perfectament, però a l'hora de parlar, expressar-me i escriure em costa molt.
L'assignatura crec que m'agradarà i espero que l'idioma no sigui un impediment per a mi.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Conclusió - 20/05/2019

Per a finalitzar aquest blog, he de dir que esta assignatura m'ha agradat mé del que esperava, al crear un blog tots els die, estaves o...