Hui hem llegit per grups un text sobre el llibre de Mari Carmen Díez "Infancies: Educar i educarse". Cada una dels components del grup vam llegir un paràgraf, realitzem una reflexió de la lectura del text en veu alta i finalment pensem una frase que podíem realitzar-li a l'autora del llibre per a fer-li en la xarrada del dilluns. La nostra pregunta va ser:
- Sabem que des dels centres s'ha de treballar per a corregir aquestes conductes no desitjades, però hem de tindre en compte que també cal treballar des de les families, que molts pares treballem llargues jornades. Quines pautes podríem dona-li als pare o a les perones que major temps passen amb els xiquets?
No hay comentarios:
Publicar un comentario