miércoles, 27 de febrero de 2019

Hem deixat anar les regnes? - 27/02/2019

Hui hem llegit per grups un text sobre el llibre de Mari Carmen Díez "Infancies: Educar i educarse". Cada una dels components del grup vam llegir un paràgraf, realitzem una reflexió de la lectura del text en veu alta i finalment pensem una frase que podíem realitzar-li a l'autora del llibre per a fer-li en la xarrada del dilluns. La nostra pregunta va ser:

- Sabem que des dels centres s'ha de treballar per a corregir aquestes conductes no desitjades, però hem de tindre en compte que també cal treballar des de les families, que molts pares treballem llargues jornades. Quines pautes podríem dona-li als pare o a les perones que major temps passen amb els xiquets?

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Conclusió - 20/05/2019

Per a finalitzar aquest blog, he de dir que esta assignatura m'ha agradat mé del que esperava, al crear un blog tots els die, estaves o...