Avui a la classe pràctica hem llegit un text anomenat "Des del sud valencià. Escrits de resistència i esperança". En primer lloc, vam llegir el text individualment, després ho vam llegir en veu alta per grups on he estat receptora, després vam dir el que ens semblava el text i el vam posar en comú amb tota la classe. En aquest cas la portaveu del meu grup va ser Lorena.
Aquest text no està escrit en la meva primera llengua pel que m'ha costat una mica més entendre-ho.
En aquest cas la lectura oralitzada m'ha servit una mica més per entendre el text. Però també m'ha vingut bé la lectura individualitzada en primer lloc i la lectura oralitzada en segon lloc.
REFLEXIÓ:
Aquest text té la seva part de raó ja que nosaltres com a professionals hem d'estar molt ben formats per poder formar els nens. Penso també que s'hauria d'ensenyar d'una altra manera diferent, més pràctica, és a dir, aplicar el que donen a les escoles a la vida real.
Aquest text posa al professor com una màquina de saviesa però això no és totalment cert, ja que tots els dies s'aprèn alguna cosa nova. Un professor no pot saber tot, ha d'estar ben format, però no és déu.
No hay comentarios:
Publicar un comentario