lunes, 11 de febrero de 2019

L'alumnat nouvingut - 11/02/2019

Per finalitzar la part teòrica, la professora ens ha proposat realitzar aquesta sèrie de preguntes sobre "L'alumnat nouvingut"
  • Què en penseu?
Els alumnes nouvinguts no saben parlar cap de les nostres llengües, de manera que és important intentar adaptar-nos a les seves necessitats i ajudar-los en tot el possible
  • Calen adaptacions curriculars per a l'alumnat nouvingut?
Si, S'haurien elaborar plans individualitzats per a cada xiquet
  • És convenient que comencen a estudiar en la llengua minoritzada?
Jo crec que haurien d'aprendre en principi a parlar la llengua principal i després la llengua minoritzada
  • És convenient i/o possible l'ús de la llengua de l'alumnat nouvingut a l'aula? 
Pot ser una cosa molt difícil, portar la llengua del xiquet a l'aula però és el més convenient perquè s'integri millor en la classe amb els seus companys

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Conclusió - 20/05/2019

Per a finalitzar aquest blog, he de dir que esta assignatura m'ha agradat mé del que esperava, al crear un blog tots els die, estaves o...