- Què en penseu?
Els alumnes nouvinguts no saben parlar cap de les nostres llengües, de manera que és important intentar adaptar-nos a les seves necessitats i ajudar-los en tot el possible
- Calen adaptacions curriculars per a l'alumnat nouvingut?
Si, S'haurien elaborar plans individualitzats per a cada xiquet
- És convenient que comencen a estudiar en la llengua minoritzada?
Jo crec que haurien d'aprendre en principi a parlar la llengua principal i després la llengua minoritzada
- És convenient i/o possible l'ús de la llengua de l'alumnat nouvingut a l'aula?
Pot ser una cosa molt difícil, portar la llengua del xiquet a l'aula però és el més convenient perquè s'integri millor en la classe amb els seus companys
No hay comentarios:
Publicar un comentario