Després del visionat d'aquest vídeo del qual haviem de treure una sèrie de preguntes, el meu grup ha seleccionat aquestes quatre.
- Com afirma el Sr. Wert: Hi ha '' assignatures importants i altres que distreuen ''?
No hi ha disciplines importants o secundàries, el sistema educatiu actual està dissenyat per tenir pocs alumnes, segueix sent una escola complementària com antigament que li dóna prioritat al llegir i escriure. S'hauria d'obrir més el ventall per a tothom amb noves formes d'aprendre.
- Què significa educar en la diversitat? ¿Millor separem paper Rendiment?
La diversitat és tot el contrari a l'exclusió. Tots els xiquets tenen el mateix dret a anar a la mateixa escola, molts diuen que el nens amb dificultats poden retardar als altres xiquets i xiquetes però no estan en el cert, ja que els van a aportar més del que perdran. Els nens han de compartir experiències.
- Per què és important l'educació publica?
Una educació ha de ser pública, cal reduir les inversions en l'educació per comprometre el futur
- Per Què és important l'educació?
L'educació és bona tant per als fills com per als pares, ja que té una relació amb la felicitat. La felicitat d'una persona esta connectada amb la realització dels seus desitjos.
No hay comentarios:
Publicar un comentario