El que més m'ha cridat l'atenció del vídeo ha sigut la benvinguda i el Bon dia, ja que els pares entren a la classe tots els matins amb els xiquets i s'estan una estona amb ells fins que s'adapten d'esta manera els xiquets no ploren tant, i poden ensenyar-li als seus pares amb què joguets juguen etc.
M'ha agradat també la ultima part del vídeo, la llibreta, on els xiquets realitzen els seus dibuixos, apeguen fotografies sobre el que han tire el cap de setmana i tots els dilluns se l'ensenyen als seus companys en classe.
Em pareix una bona forma de socialitzar i conéixer els seus companys.
A part de tot açò, la forma en què compten els contes canviant el volum de la veu, l'expressió o els gestos de la cara és el que sempre s'hauria de fer al comptar un conte, i en el tema de l'assemblea la professora tracta de crear un debat entre els xiquets.
M'ha agradat molt este tipus d'escola. Ja que és una nova forma d'aprendre. Agafa coses tradicionals i les modifica creant un ambient mes favorable per als mas xicotets.
No hay comentarios:
Publicar un comentario