lunes, 18 de marzo de 2019

Carta a les families - 18/03/2019

Bon dia,

Sóc María, la directora del centre "Passos xicotets" volia informar-los de la necessitat de canviar el programa lingüístic del centre. Com tots sabem els xiquets parlen el castellà en les seues cases i quan vénen a l'escola continuen donant totes les matèries en castellà excepte les assignatures d'Anglés i Valencià. Este curs acadèmic, hem acollits xiquets de diferents nacionalitats i no volem que s'assenten exclosos amb l'idioma, per tant volem que hi haja mes hores de valencià i d'Anglés que de castellà. 

L'aprenentatge d'idiomes en l'etapa d'Infantil s'orienta al desenrotllament d'actituds positives cap a la pròpia llengua i mostrant interés per descobrir altres. En la introducció de la llengua estrangera es valora la curiositat i l'acostament progressiu en contextos de comunicació coneguts com per exemple les rutines. 

L'objectiu general plantejat és la millora de la competència comunicativa en l'edat primerenca a través de la immersió lingüística i la interacció amb l'idioma. Volem afavorir les relacions socials i l'autonomia personal a través del joc. 

Per tot açò, pensem que és una necessitat canviar el programa lingüístic del centre, ens agradaria realitzar una reunió perquè podeu vindre i fer-nos qualsevol tipus de preguntes sobre el tema. Pensem que és una oportunitat meravellosa de què els xiquets aprenguen noves llengües des de xicotets

Una salutació ben cordial.

La directora del centre

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Conclusió - 20/05/2019

Per a finalitzar aquest blog, he de dir que esta assignatura m'ha agradat mé del que esperava, al crear un blog tots els die, estaves o...